Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin Tech-Exon

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

Właścicielem sklepu internetowego www.tech-exon.pl jest firma:


F.U.H. TECH-PARTNER
Woch Mariusz
44-300 Wodzisław Śląski ul. Górna 13 A
NIP: 647-231-49-15
REGON: 242714261

 


§1
Postanowienia ogólne

1. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

2. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

3. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są ważne do odwołania lub wyczerpania zapasów. Ponadto w karcie produktu zostały określone ceny netto.

4. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych. Zamieszczone zdjęcia przedstawiają rzeczywisty stan produktu.


§2
Zamówienia

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

a) poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej Sklepu,

b) poprzez e-mail na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,

c) telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.

3. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.


§3
Płatności

1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

a) za pobraniem – wówczas zapłata następuje gotówką przy odbiorze towaru (Klienci zarejestrowani ),

b) przelewem – wówczas Sklep rezerwuje towar w magazynie i wysyła go na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym w tym celu na stronie internetowej Sklepu bądź w emailu do Klienta,

c) gotówka – zapłata następuje przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy.


§4
Wysyłka towaru oraz cennik

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.

2. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

3. Koszty transportu są dopisywane do rachunku lub faktury VAT, które są uzależnione od wagi przesyłki.

4. Cennik:

POCZTA POLSKA (paczki pocztowe priorytetowe)

  • do 0,2 kg - 11,00 zł (priorytet)
  • do 1 kg - 15,00 zł
  • do 2 kg - 16,00 zł (paczka pobraniowa)

 

DHL KURIER (planowane doręczenie następnego dnia)

 

Usługa

1-30kg

do 40kg

do 50kg

do 60kg

do 70kg

DHL Standard (przedpłata)

18,50 zł

38,00 zł

44,00 zł

48,00 zł

56,00 zł

DHL Standard (pobranie)

24,50 zł

44,00 zł

50,50 zł

54,00 zł

64,00 zł

 

§5
Rabaty

Wartość zamówienia:

  • powyżej 369,00 zł brutto - transport gratis
  • powyżej 1000,00 zł brutto - 3 % rabatu
  • powyżej 1500,00 zł brutto - 5 % rabatu
  • Powyżej 2000,00 zł brutto - 10 % rabatu



§6
Reklamacje

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragonu lub faktury VAT).

2. W przypadku niezgodności towaru z umową, Klient powinien odesłać do Tech-Partner reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty transportu wadliwego towaru ponosi Tech-Partner.

3. Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.

4. Reklamacji nie podlegają produkty w sytuacjach, gdy do niezgodności doszło z winy Klienta (nieprawidłowe parametry zamawianego przedmiotu, niewłaściwe przeznaczenie czy niewłaściwe użycie).

5. Przedmioty sprzedawane przez firmę Tech-Partner (zwłaszcza wszelkiego rodzaju elementy napędu, pasy, łożyska itd.) są elementami zużywalnymi, gdzie trwałość nie jest przedmiotem gwarancji. Na trwałość produktu ma wpływ m. in.: środowisko pracy, częstotliwość, obciążenia, uszkodzenia mechaniczne wywołane ciałami obcymi, nieprawidłowy montaż, niewłaściwe naprężenie itp.

 

§7
Prawo odstąpienia od umowy

1. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży firmie Tech-Partner, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Można w tym celu skorzystać z wzoru dostępnego tutaj: Wzór odstąpienia.

2. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 7 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny,  nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient.

3. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki, zostanie sprawdzony stan przekazanego produktu.

4. W terminie kolejnych 7 dni od sprawdzenia towaru firma Tech-Partner zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelany zwrot.

5. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.

6. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku towarów przygotowanych lub sprowadzonych na specjalne zamówienie Klienta (wykraczających poza standardową ofertę).


§8
Ochrona prywatności

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

2. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.


§9
Własność intelektualna

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.


§10
Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu. Ostatnia aktualizacja: 2014-12-24.

2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl